wtorek, 20 marca 2012

Sprężynkowa bransoletka / Springs for spring bracelet

Ta surowa, industrialna bransoletka jest modyfikacją znacznie prostszego pomysłu. Chciałam zrobić coś w rodzaju bransoletki charms z płatkami srebrnego i czarnego plastiku, ale uznałam, że to za mało. W kolekcji dziwactw znalezionych miałam kilka sprężynek, które tu postanowiłam wykorzystać.

This harsh, industrial bracelet is a modification of much more simple idea I had before. I wanted to make a kind of charm bracelet with petals of silver and black plastic but I deemed it's too little. In my collection of strange things found I had some strings which I decided to use here.




 


Dodałam to metalowe kółko. Zwróćcie uwagę, że w każdej sprężynce znajduje się także mała szklana kuleczka.

I've added here a metal circle. Notice the little balls inside each spring.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz