środa, 21 września 2011

Jesienna inspiracja

Długo nadzwyczaj nic nie dodawałam.

Wczoraj oglądając sobie z Moim Miłym "Gwiezdne wojny" skleciłam te oto kolczyki.




"Jesienna inspiracja" jako że ze skojarzeń jarzębinowo-liściowych wyniknął ich projekt.

Wczoraj też odkryłam na swoim mailu wiadomość o konkursie od sklepu Pasart, w którym ostatnio kupiłam elementy. Jako że powoli się kończą, i jako że lubię konkursy, postanowiłam wziąć udział.

To komunikat ode mnie z mojego FB:

Biorę udział w konkursie sklepu Pasart.pl i proszę o Waszą pomoc - zagłosujcie na moje kolczyki. W tym celu:
1. polubcie profil sklepu Pasart.pl https://www.facebook.com/pasartpl
2. Kliknijcie "Lubię to!" pod zdjęciem moich kolczyków "Jesienna inspiracja"
Jeśli nie widzicie posta z moimi kolczykami, kliknijcie w zakładkę "Wszyscy (najnowsze posty)" na górze strony.
Proszę Was także blogowicze o pomoc :) Zainteresowane Panie mogą wziąć też udział w konkursie.
Aneta Dziewiątkowska - TheSweetLife 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz