poniedziałek, 25 czerwca 2012

Guzikowy / Button necklace

Miałam te guziki przyszyć do nowej marynarki, ale dałam spokój. Marynarka za duża i tak, przeszywanie guzików nie pomoże, bo różnica jest niemała.

Mam bałagan w pokoju zawsze, więc nic dziwnego, że sobie guziki te leżały z tydzień obok łańcuszka, który moja mama przywiozła od babci. Stwierdziłam, że dobrze się razem komponują, więc naszyjnik :)

I wanted to sew these buttons onto my new jacket. This jacket is too big for me, I thought that if I make a little change with buttons it would fit my size, but it didn't work.

I always have a mess in my room so these buttons have been lying for a week or more near the chain that my mother brought me from my grandmother's house. I looked at them from time to time and I noticed that they're composing well with the golden colour of the chain. So... necklace!




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz